Sömngångare

Det är inte tätt på given här inne direkt. Livet kommer liksom emellan hela tiden, så är det.
Pär har alldeles för mycket att göra på jobbet och är oftast helt slut när han kommer hem på kvällarna.
Jag gör mitt bästa för att få ihop dagarna här hemma med två små och är också jättetrött när middagen är undanstökad och resten av kvällens rutiner är kvar. Just nu försöker jag även få Olof att somna själv och det är rätt tungt att höra honom gråta i omgångar på kvällarna men jag har igen det sen. Han behöver verkligen sova mer sammanhängande på natten än han gjort de senaste åtta månaderna.

I övrigt har Nils svinkoppor som efter behandling börjar torka ut.
Olof har två små gaddar nere i munnen.
Jag har blytunga ögonlock l




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0